Fint väder igen!

Igår var det ett jäkla skitväder rent ut sagt! Riktig höst kändes det som.

Alvin och Martin var ute ett tag medan jag städade och det kändes ganska konstigt att ta på Alvin gummistövlar, kofta, mössa och regnoverall, men det var ju verkligen kallt och blåste, tror det var ca 12 grader bara!


Idag är det dock fint väder, så kanske tur att man passade på att städa igår!

Imorse trampade Alvin på en geting och fick såklart sitt första getingstick. Han blev ganska rädd, men efter ett tag var det bra igen. Svullen om foten, men ingen annan reaktion, så det kan ju vara bra att veta att han tål getingstick!

Idag blir det nog bara en lugn dag hemma, sen imorgon bär det av till Malmö/vellinge för släktträff på Martins sida! Återstår att se hur det blir att sitta i en bil så långt, med en tjock mage!


Idag är det precis 2 veckor tills lillan är beräknad att komma, men jag hoppas verkligen hon kommer tidigare! Sparkarna gör grymt ont, har eksem på magen som kliar förbaskat mycket och är trött konstant, så nu är jag riktigt trött på att vara gravid! Kommer inte ihåg att jag kände såhär med Alvin, men denna gången känns det som att det varit jobbigare nu på slutet!

Nu ska vi ta på oss, sedan ska jag ut och montera bilstolen i baksätet, lättare att ha Alvin där imorgon när vi ska köra långt, så kan jag underhålla honom på vägen och Martin köra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0