Torsdag

Idag är det redan torsdag och snart är det en normal vecka igen, vilket faktiskt känns frukstansvärt tråkigt, med tanke på att Martin jobbar bara en vecka som vanligt i Sibbhult, sen börjar han jobba iväg i Oskarshamn måndag-torsdag t.om. mars ut. Fast det är väldigt skönt att han har jobbet kvar iaf!


Just nu ligger Alvin i sin säng och sover, Martin har kört en sväng till sitt jobb för att hämta sin  "nya" bärbara dator och jag satte mig här en stund.

Idag blir det nog lite tvättande som behövs göras och sen gå ut en sväng med Alvin så att han får lite friskluft! Jag ska även åka och handla senare, tänkte passa på innan alla slutar jobbet, för parkeringen på konsum är inte rolig nu när de bygger om. Halva parkeringen är borta, så man får nästan slåss om platserna där!

Nu har jag inte något mer att skriva.

Kommentarer
Postat av: sara

En Brio Primo med bas blir det :) Allt bra med dig? puss

2010-01-08 @ 11:27:57
URL: http://baramitthjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0