Måndag igen.

Tycker veckorna springer fram och idag är det ännu en måndag.

Alvin sover inte länge om mornarna, typiskt nog! Vaknar mellan 06-07 och vill upp!

Efter Alvin sovit på förmiddagen gick jag, Alvin och Martin ut en sväng innan Martin skulle åka. Blev en tur i pulkabacken och en liten promenad med vagnen, sen var det dax för Martin att åka vid 11,30 ungefär!
Jag och Alvin fixade lite mat, sen var det iprincip dax för Alvin att sova igen, den lilla sömntutan.

Jag passade på att fixa undan lite och bara ta det lugnt en stund och även planera kvällsmaten!

Vid 16,20 var Alvin så trött igen och jag höll på med maten, ingen bra kombination. Hade ätit klar redan vid 17, lite väl tidigt, men så blev det idag! Svårt att hålla honom glad och nöjd när han är trött. Blev iaf bad med burkar och slevar och han var nöjd en stund. Såklart blev han sur när han skulle gå upp, men med teletubbies på tv:n, så kunde jag i godan ro smörja och fixa en glad son :) Så 1845 klarade jag av att hålla honom uppe, härligt!


Sen har de varit en skön stund framför familjen annorlunda på tv:n. Underbart program, men en sak är säker, 10 ungar ska vi inte ha :-D HAHA

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja, trötta små på em är inte det lättaste att underhålla. Tycker du gjorde ett strålande jobb så lång tid... =)



Ja visst är familjen annorlunda roligt, här ska vi inte heller ha 10... Jag skulle nog bli tokig då tror jag =D Hoppas ni får en bra vecka du och Alvin.

2010-01-25 @ 22:08:11
URL: http://griffelfot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0