Kläder...

Har börjat fundera lite på vilka kläder Alvin ska ha till våren, det börjar ju faktiskt gå mot vår nu och jag antar att vi kommer vara ute en hel del när solen sticker fram. Så härligt med vår!

Hade egentligen tänkt köpa polarn och pyrets skaljacka och skalbyxor, men det är ju helt galet vad de höjer sina priser hela tiden. Förra året kostade en skaljacka ny 695 kr, iår har de höjt ytterliggare 100 kr, alltså nästan 800 kr för en liten jacka. Helt galet. Har spanat lite på tradera och blocket och har hittat till bra priser, men inte fått något svar på mejlen ännu om det finns kvar.

Var inne på ellos hemsida och såg att de hade typ skaljacka (vet dock inte om den andas) för 199 kr och byxor till för 129 kr, det är mer normalt pris!

Vi får väl se vad det blir, men jag hoppas jag hittar en skaljacka till bra pris iaf och sen ellos byxor, vi får se.


Var även inne på lindex hemsida och tittade på deras muminnyheter. Är allt lite svag för mumin och nu hade de fått in superfina kläder.

http://www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=7015540&styleid=7015522&path=3403475;3215210;3232580;3527905;111370

http://www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx?id=7081989


Jag gillar den härligt turkosa färgen och funderar på om det inte får bli den tröjan, pyjamasen och ett par svarta muminbyxor. Härliga vårfärger är det iaf och just nu har jag både 50 kr rabatt + 30 % på en vara och det är ju inte fel.


Jag tycker det är såå mycket roligare att köpa kläder till Alvin än till mig :-)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja visst är det mkt roligare att köpa till småttingarna :) Man får aldrig nog, farligt hehe.

2010-01-14 @ 22:53:07
URL: http://litendjavulsflicka.blogg.se/
Postat av: Carro

Hihi, har precis samma storlekar o färger som du =) Bästa jeansen han har just nu. Blev överlycklig när jag hittade de lila 92orna, än är de för stora men närmare våren blir de perfekta =)

2010-01-17 @ 14:11:28
URL: http://griffelfot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0