Härliga helg!

Martin kom hem igår vid 15, så himla härligt att vara en hel familj igen! Lite tråkigt dock att han ska iväg igen på måndag morgon, men det funkar ändå ganska så bra!

Idag har vi varit inne i stan en sväng, blev lite inköp till både Alvin och Martin. På polarn och pyret rean blev det en pyjamas och sen åkte vi till engelbrecksboden, där blev det inköp av 1 pyjmas och 1 tjocktröja till Alvin och 2 tröjor till Martin! superbra! Hade ganska fina vardagskläder och pyjamasar till bra priser tyckte jag!

Imorgon tror jag det blir massa städning och tvättning här hemma, ska bli skönt att få undan lite!

Föresten så fick Alvin sin 2:a svininfluensaspruta i onsdags. Mamma följe med upp på sjukhuset, eftersom Martin var iväg på jobb och det gick superbra. Dock hade Alvin 39,5 i feber vid 23 på onsdagskvällen, vid 7 på torsdagsmorgonen hade han 38,5 och vid 13 på torsdagen hade han 39,7, då var det verkligen inte mycket med pojken. Lilla stackars älsklingspojken! Han blev också väldigt förvirrad när Martin kom hem och ville bara till mig, men sen på kvällen gick de mycket bättre.

Imorse vad febern borta, så därför körde vi till stan :-)

Nu sitter Martin vid tv:n och jag sitter här. Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: josefine

Malin, kan du inte lägga upp någon film på Alvin när han går? Hälsa MArtin och kos er i helgen :)

2010-01-23 @ 11:16:44
URL: http://ichbineinnordbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0