Busdag i tivoliparken

Idag har jag, Alvin och Martin varit i stan.

Träffade först mammagänget och busade lite med barnen i tivoliparken och sen blev det lunch på barbacka. Superkul att ha träffat ett så bra mammagäng, även om det är lite tråkigt att nästan alla börjat jobba igen, men Alvin är ju yngst också.

Jag och Alvin vid rutchkanan.


Busmoa :-)


Milo


Moa och William


Moa och Alvin


Amanda


William, Tindra och Moa.


Ludwig


En frusen pappa och en varm Alvin :-)


Supertrevlig förmiddag hade vi iaf och Alvin tog sig fram på sitt eget vis, antingen krypandes eller gåendes genom att hålla i oss.

Nu i eftermiddag har vi inte gjort så mycket mer än att vara hemma och mysa.

Imorgon är det middag (tror jag iaf) hemma hos Alvins farfar och Alvins mormor och morfar ska också dit.

Nu har jag inte mycket mer att skriva för idag så ha det så bra alla mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0