Tisdag..

Här flyter veckorna på. Tiden går ändå ganska fort, trots att jag och Alvin mest är hemma i veckorna, kom på det att detta är den 3:dje veckan som vi bara varit hemma (men har hittat på saker på helgen), behöver jag säga att jag börjar bli lite smått rastlös?

Hade tänkt köra till stan imorgon, men vi får se hur vädret är. Blixthalka nu ikväll iaf, och då kör jag inte, så onödigt. Typiska jäkla vinter rent ut sagt. Ibörjan var det supermysigt med snö, men nu, nej det räcker.
Vet dock inte hur jag ska göra med present till Martin om jag inte kommer till stan imorgon, 1 present har jag dock hemma (som han själv valt tråkigt nog), så det är ju något iaf..

På lördag är det ju tänkt att de ska bli kalas, ska tydligen dra in ett nytt snöoväder då igen, så vi får väl se hur många som kommer av de vi bjudit!

Alvin har ett himla humör, han bits fruktansvärt mycket när han inte får som han vill och blir arg. Tex när man lyfter bort honom från något han inte får ha, då kan man räkna med bitmärken på händerna. Han biter ju inte direkt snällt utan allt han kan också. Lite jobbigt, men förstår ju samtidigt att det är hans sätt att markera att han är arg. Men han får allt höra att man inte får bitas!

Nu är det snart läggdax för min del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0