Hos mamma och pappa..

Igår eftermiddag fick jag för mig att åka till mamma och pappa. Mamma jobbade till 22, men pappar var hemma. Alvin envisades med att vara uppe till 23, med några små lurar i min famn och i soffan, men vaknade direkt när man skulle lyfta honom till hans säng. Men sen busade han runt och han blev ännu busigare när mamma kom hem lite efter 22.

Vid 23 trodde jag att han snabbt skulle somna i sin säng när han visste att jag låg i sängen bredvid, men icke. Somnade bredvid mig (på 90-madrass) och jag tyckte inte det var någon bra ide att han skulle ligga där hela natten, men de gick super att lyfta över honom till hans säng, som tur var :-)


Idag har jag varit i stan, fixade lite nya kläder till Alvin, 3 bodys och 1 par jeans! Det behövdes, eftersom jag i förrgår rensade ut massa försmå klder!

Nu är det snart läggdax för mig, trött som jag vet inte vad.
Imorgon natt kommer min älskling hem och det ska bli sååå skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0