Alvin vårkläder.

För lite mer än 1 vecka sedan vann jag en auktion på tradera med svarta skalbyxor och orange skaljacka i strl 86 från polarn och pyret till ett helt okej pris.

Fick hem settet för någon dag sedan och ser att jackan är grådassig nere vid armarna och även små små hål, byxorna var i jättefint skick. Enligt auktionen så var både jackan och byxan i fint skick och när jag kontaktade säljaren så visade det sig att hon inte alls tänkt på det och sen blev det tal om återköp.

Så nu har jag fått tillbaka pengarna på mitt konto och imorgon åker de iväg med posten igen...

Efter att ha provat jackan så kom jag fram till att han säkerligen kan ha strl 92 på jackan och 86 på byxor.




Dagen efter jag vann tradera auktionen så var jag inne på polarn och pyret i stan och såg att de hade 50% på skaljackorna och tänkte att det var lika bra att köpa en i strl 92 som han kan ha till hösten, så 345 kr gav jag för den. Köpte även en marinblå vindfleece, då de hade 30%, i den blev det strl 86. Så Alvins vårkläder är fixade trots att de från tradera inte var bra och jag är supernöjd att jag slapp sälja jackan vidare igen :-)
Så nu är det bara ett par svarta skalbyxor jag ska försöka hitta på tradera också!

Här har ni den rutiga jackan i strl 92 som han kommer få ha till våren (även mössan köpte jag på pops rea):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0