Lovefilm via buzzador

Är medlem hos buzzador och via dem får man olika erbjudanden från olika företag om att prova på olika produkter.



Fick erbjudande om att prova på 4 filmer från lovefilm.se under en månad kostnadsfritt och de nappade vi på här hemma.
Igår kom de första 2 filmerna med posten, Alvin och gänget 2 och Snabba cash.
I onsdags gick jag in på lovefilms hemsida och klickade i några titlar jag gärna skulle vilja se, dagen efter låg 2 av dem i brevlådan. Väldigt snabb leverans med andra ord :-)
Än är jag jättenöjd!

Ni kan också ta del av samma erbjudande som mig, genom att gå in via länken nedan och anmäla er.
http://www.lovefilm.se/partnership/film1012

Kopierat från lovefilms hemsida: Ditt introduktionserbjudande gäller under 1 månad. Därefter betalar du ordinarie pris 99 kr/mån för 4 filmer/månad. För att undvika kostnader helt måste du avsluta din prenumeration inom 1 månad från och med registreringsdatum. Erbjudandet gäller endast hushåll som inte tagit del av ett introduktionserbjudande tidigare och du ska ha fyllt 18 år. Ångerrätt i 14 dagar gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0