höst

Hösten är verkligen här känns det som! Lite tråkigt, men vad skjutton, det blir ju sommar sen igen!

Idag har vi ägnat förmiddagen åt att tvätta, städa och så har Martin gjort muffins. Nu sover alla i familjen utom jag, så här är tyst och skönt vill jag lova. Tror dock inte alls der dröjer länge innan lillpluttan börjar göra ljud ifrån sig!

Igår rensade jag ut ur min garderob och passade även på att testa mina jeans som jag hade innan graviditeten och jo visst, de passade, även om magen kanske sticker ut lite väl över byxkanten. Ställdem ig även på vågen och kom fram till att jag är nere på inskirvningsvikten, 61 kg. På inskirvningen med Alvin vägde jag 59 och dit ner ska jag nart hoppas jag! Får väl se hur det går med den saken!


Har även kollat igenom barnens garderober och kommit fram till att båda två behöver en del kläder, så förmodligen om en vecka åker jag, mamma och Alice till Ullared. Får bli på måndagen isåfall, Martin är ju ledig och sen resten av veckan Martins syster med barnens kusin nere från Luleå, då vill vi ju gärna träffa dem såmycket det bara går!

Här kommer en bild på en busAlvin, som inte lät mig ha flyttkartongen imorse, utan han skulle minsann leka i den. Tokunge, kul tyckte han det var iaf!

Kommentarer
Postat av: Sara & Leo

Jag var i Ullared i torsdags och hittade massor till Leo, både att ha nu och i vinter! :)

2010-08-22 @ 20:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0