Allt flyter på bra :-)

Veckan har gått i en rasande fart tycker jag! Redan fredag och imorgon börjar Martin jobba igen, jobbar dock bara lördag och söndag, sen ledig en vecka till, vilket känns skitbra, med tanke på att det är massor som behövs göras i huset!


Igår fick Martin åka med Alvin till vårdcentralen. Lilla stackaren hade jätteont i snoppen och var svullen. Jag var nästan helt säker på att det säkerligen var förhudsinflammation, men nej distriktsköterskan där trodde inte alls på de, utan sa att det förmodligen bara var hudirritation och att vi skulle smörja utanpå med salva.
Hmm sen på eftermiddagen så kom det massa var och såklart var det säkerligen inte något hudirritation, utan förmodligen det jag misstänkte.
Så igår fick lillkillen bada 2 gånger och just nu sitter han i badet! Verkade dock som att det var lite bättre idag, han verkade inte ha lika ont som igår och jag såg inget var iaf, så förmodligen hjälper det att bara bada, så vi slipper åka till läkaren igen!


Idag kommer mamma, pappa, mormor och morfar hit! Mamma och pappa kommer nog ganska snart, så ska pappa hjälpa Martin att köra iväg allt byggskräp till tippen och de skulle även ge sig på att fixa gräsklippningen! Sen ska såklart mormor och morfar både hälsa på Alice och kika på huset! Alla är nyfikna på allt såklart! :-)

Tror verkligen det kommer bli superbra i huset, var ute där iförrgår och kikade lite på lite saker och kom fram till att det inte finns en enda list på hela mittenplan iaf som sitter helt fast, är rak osv, men det ska vi nog lyckas fixa till såsmåningom!

Nu ska jag ta och plocka undan lite, innan de kommer! Ha en finfin helg, antar att jag inte riktigt kommer ha tid att uppdatera här när Martin jobbar 8-20 båda helgdagarna :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0