Alice i bärsjalen :-)

Just nu sitter jag här med Alice i bärsjalen på magen och vi båda verkar triva superbra. Himla mysigt, Alice är nöjd och samtidigt har jag händerna fria och kan iprincip göra vad jag vill! Perfekt!

Alvin leker i babygymmet som jag nyss plockat fram och om ett par timmar kommer barnens farmor och hjälper mig lite, tack!


Idag jobbar Martin 8-20, sen är han ledig hela nästa vecka och då blir det förmodligen en hel del gjort på huset och mamma har även erbjudit sig att ha Alvin en natt, så att vi båa kan vara i huset och jobba, Alice sover ju mest, så hon är ju ganska enkel att ha med dit!. Sen kommer Martins syster med dotter ner från Luleå och det ska bli riktigt kul! Alvin och Alexandra är ju ganska lika i ålder och Alvin blir jätteglad när man nämner Alexandra!


Imorgon ska mamma, Alice och jag fara mot Ullared, med start 05,30! Ska bli en del handlat till huset, regnkläder till Alvin och lite vanliga kläder till båda barnen, svårt att veta hur mycket de har i förväg bara!
Ska bli intressant att se hur det går att vara där med en bebis, men det ska nog gå bra, sålänge hon är nöjd på bilresan så! Men både vagnen och bärsjalen ska med, så har man händerna fria väl inne på gekås, men ändå kan lillskruttan vara i famnen om hon vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0