Vårskor Alvin.

Beställde ett par blåa kavat vårskor från ellos hemsida den 28 mars och vi har fortfarande inte fått några skor.
På hemisdan står leveranstid 7-10 dagar, men nu är det inne på 17:de dagen eller något sånt tror jag.

Blir tokig. Dessutom står det om man loggar in på hemisdan ett kollinummer, men när jag mejlade kundtjänst och frågade, så säger dem att de inte finns något kollinummer och att jag bör vänta några dagar till (detta var i torsdags) och sen isåfall gå ner till posten och kolla om skorna kommit. Men inte kan man väl kolla om ett paket har kommit när man inte har något nummer eller likande?


Tycker så synd om Alvin. Han får ju ha sina vinterskor nu när det är +15 grader ute, som det var igår. Inte alls snällt. Trodde det skulle bli billigt att beställa från ellos, med tanke på att jag hade rabatt på 50%, så skorna + frakt gick på 300 kr (bara skorna kostar 500 kr annars), men har de inte kommit på torsdag eller fredag, så kör jag och Alvin in till stan och köper ett par skor där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0