Underbart väder.

Det har varit helt underbart väder nu de senaste dagarna, så skönt att kunna gå ut, utan att ta på en massa kläder.

Igår var jag och Alvin hemma hela dagen, och förmiddagen gick iprincip åt till att sova för Alvins del, han var visst lite trött trot jag allt!

Efter lunch gick vi ut och var ute ett bra tag. Alvin sätt mest i sandlådan och grävde, så jag fick in en mycket sandig pojke sen, se bar på bilderna :-)






Där var gårdagens bilder. Hoppas vi kan få lika fina och bra bilder idag, ska se om det inte kan bli en lång stund ute sen i eftermiddag, hae varit skönt!

Just nu sover Alvin, en tidig förmiddagsvila och jag som tänkte att vi skulle hoppa över den idag, så blev det inte, men förhoppningsvis sover han tidigare eftermiddagsvila idag än vad han gjorde igår (igår sov han mellan 16-17,30), lite väl länge kanske!


Kommentarer
Postat av: Carro

Härliga sandbilder =)

2010-04-15 @ 20:27:14
URL: http://griffelfot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0