Torsdag

Veckan tycker jag har rullat på fort, även om vi iprincip bra varit hemma. Skönt på att vis att va hemma, speceillt med fint väder, men lite tråkigt är det ju samtidigt, men funkar ju inte riktigt att köra till stan varje dag, det är ju ändå ca 2,5 mil enkel resa...


Idag håller jag på att tvätta, plocka undan och småstäda lite. Ikväll ska jag packa. Vi ska nämligen fara till mammas och pappas stuga i Sölesborg imorgon bitti. Ska köra inom k-stad om Alvins skor inte kommer idag, får köpa ett par billiga på skopunkten, så får han väl ha 2 par skor iaf..

Ska stanna i stugan tills på söndag förmiddag tror jag, sen kommer Martin förmodligen hem framåt eftermiddagen/kvällen, ska bli väldigt skönt att få hem honom igen, känns som han varit borta en evighet.



Just nu sover Alvin (eller ligger i sin säng iaf) och jag ska passa på att hämta posten och hänga ut en maskin tvätt. Måste verkligen se till att låsa ytterdörren nu även när han sover, eftersom vi tagit bort sidan på spjälsängen och jag vill gärna inte att han går upp och öppnar dörren när jag hämtar posten. Alvin trillar ut för stentrappan och ner i plattorna är en förbaskta hemsk tanke! Fy. Nä de hoppas vi aldrig händer. Ska se till att fixa någon grind eller liknande till altandörren, så att man kan sitta på uteplatsen när alvin sover med altandörren öppen utan att vara rädd för att han ska komma ut utan att jag hör honom och trilla.

Kommentarer
Postat av: Carro

Så tråkigt att skorna inte kommit ännu, och verkligen trist att det inte fanns fler i samma storlek. Hoppas du hittar några billiga nu som han kan ha så länge tills du får tag på några Kavat.



Kramar

2010-04-15 @ 20:29:16
URL: http://griffelfot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0