Planterat blommor.

Köpte lite blommor i stan förrgår och tänkte att jag skulle planterat dem igår, men det blev inte av, men idag har de blivit gjort iaf och fina blev det!

Köpte 2 påskliljor och sen 6 st penséer, hade först tänkt ha 1 påsklilja och 3 penséer i en kruka, men kom fram till att påskliljorna kommer bli fula långt mycket tidigare än penseérna, så jag satte  båda påskliljorna i en kruka, och sen blv det 2 mindre krukor med penseér.

Är så sugen på att åka ut till öb, de hade nämligen jättefina ganska billiga zinkkrukor, både svarta och silverfärgade. Hade varit jättefint att ha blommor i och sen andra de vita plastkrukorna vi har till att sätta lite rädisor och sånt i till Alvin.
Jaja vi får väl se, känner inte riktigt för att ta på oss och åka i där idag, även om jag verkligen vill ha dessa krukorna...

Ska lägga upp bilder sen på blommorna, de står just nu vid vattenslangen och väntar på att rinna av sig, jag och Alvin ska ut sen och ställa dem där de ska vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0