Andys

Denna veckan har vi verkligen sett till att hitta på massa roliga saker hela familjen! Underbart!

Igår var vi på andys under förmiddagen och busade en massa. Tur att Martin också var med, jag kom fram till att jag och Alvin nog inte ska gå dit själva mer, förrän denna graviditeten är över. Jag kommer ju knappt igenom alla små hål :-) haha.
Alvin hade jätteroligt, jag och Martin också för den delen!

Mitt lilla busfrö i bollhavet.


Alvin var jätteduktig och åkte denna rutshkanan helt själv liggandes när jag tog emot honom där nere :-)

Så kan man också försöka komma upp!

Stora killen



Både pappa och son verkade gilla den blå kanan.


Den stora rutchkanan var skoj. Alvin åkte den hur många gånger som helt med pappa.



På studsmattan










En avslutande bild på vår fina son



Efter andys somnade Alvin gott i vagnen, jag och Martin åt lunch på ko-san och sen blir det att fara runt i stan och iväg till lite olika affärer.
Köpte cykelsits och cykelhjälm på biltema, så nu ska det cyklas, hoppas den sitter bra på cykeln också bara, för de har vi inte kollat ännu!


Idag är det redan fredag och vi ska städa lite och eventuellt ska Martin börja bygga på grinden som ska vara vid altandörren. Sen ikväll ska vi äta lasange, mums.
Imorgon är det kalas för Alvins faster Malle som föröverigt fyller år idag! Grattis Malle!!!!

Så avslutar jag bloggen idag! Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0