Torsdag

Idag åkte jag och Alvin in tidigt till mamma och åt frukost.
Hade bestämt med Jenny vid 10 på barbacka, men både jag och Jenny tyckte det var lite onödigt att gå dit nu när svininfluensan härjar, så det blev en runda i stan :-)

Hittade ett par jätte fina byxor på tjejsidan på Lindex till Alvin i strl 86. Lite stora men funkar jättebra om man viker upp mudden nertill. Men varför hänger dessa byxor på tjejsidan kan man ju undra?
Sen tycker jag det är väldigt störigt med lindex byxor upp till 86. Alla bebisbyxor som har knutband i midjan är bara till för uttesendet, man kan alltså inte dra åt de i midjan, väldigt störigt när man har en smalis som Alvin. Men enligt vad jag såg så kan man dra åt bandet i midjan på de flesta från 86. Skumt.




Alvin just nu:


Kommentarer
Postat av: Carro

Väldigt fina, men varför just flick?? Tror det hanmnar ett par i E's garderob oxå sen =)



Ja jag har också märkt det där med att det inte går o dra åt, varför ha snören då?? E har ju smalnat av så mycket att byxorna knappt sitter uppe...



2009-09-03 @ 16:36:57
URL: http://griffelfot.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Jag förstår inte heller varför dom byxorna hängde på flicksidan, dom kan ju både tjejer o killar har. Det där med knytband förstår inte jag heller. Jätte dumt. Köper man med knytband vill man ju ha dom där av en anledning. Alla byxor vill inte sitta uppe på vår Alvin heller. Han är inte heller det här bebis runda som dom flesta andra barnen.

Dom byxorna var i alla fall riktigt snygga :)

HM har jätte bra jeans med knytband. Har köpt det till Alvin när jag köpte vinterkläder till honom.

Ha det bra. Kram.

2009-09-03 @ 19:57:36
URL: http://mammatillalvin.blogg.se/
Postat av: Sara

Han växer så det knackar, stora killen :) snart dags för en fika igen kanske? :)

2009-09-04 @ 17:24:42
URL: http://baramitthjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0