Söndag..

I förmiddags kom Alvins farmor och sambo inom här en runda :-)
Alvin sov först, men sen när han vaknade så spanade först in farmor, men sen var det full fart på honom igen, sitt vanliga... Ingen blyghet där inte!
Blev lite fika också och även lite planer om hur vi eventuellt gör i jul.
En väldigt trevlig förmiddag blev det!


Alvin leker med fisken!


Alvin med farmor


Sen resten av dagen har vi inte gjort så mycket. Jag har försökt få undan lite tvätt och Martin har packat, eftersom det är dax för 1 vecka till i södertälje. Åker imorgon och är hemma på lördag eftermiddag. Jag och Alvin har förhoppningsvis fullt upp även denna veckan skulle jag tro, även om det är lite tråkigt när han är iväg.

Måndag: Mamma kommer eventuellt, annars funderar jag på att köra till älmhult och gå på ikea.
Tisdag: Vägning, mätning och läkarbesök på BVC och sen kommer eventuellt min mormor och morfar till mamma o pappa, så då åker vi dit efteråt.
Onsdag: Blir nog en tur till Jenny och Moa för lite bus.
Torsdag-Fredag: Vet jag inte vad som vi ska hitta på.
Lördag: Kör vi och hälsar på Alvins farmor i hässleholm.









Nu ska jag mysa med mina 2 älsklingar! Älskar er så otroligt mycket! PUSS på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0