Onsdag

Så dåliga ni är på att lämna kommentarer måste jag säga, skulle bli glad om ni lämnade någon kommentar ibland. Hade varit kul att veta vilka som läser :-)


Hela förmiddagen idag har vi varit hos Martins farmor och städat garaget, efter att Martin skitat ner där med sina häögtalare). Fint blev det, men jag och Alvin hjälpte inte till direkt utan när de använder förtunning så gick vi en sväng i de regniga vädret.
Tog inte några bilder, men det får ni stå ut med.

Under eftermiddagen sov jag samtidigt som Alvin, medan Martin var iväg i knislinge och håller på att få ihop högtalarna. Vaknade när Alvin vaknade och jag var så trött, men det var bara att gå upp med pojken :-)
Sen kom Martin inte så långt tid efter.


Just nu sover Alvin och Martin är i knslinge och fixar med högtalarna, så nu är de nog snart klara. Jag ska snart sätta mig framför tv:n med ett glas Cola och titta på Idol. Så kul. Efter de blir det kändisjungeln. Inte superkul, men har tittat på det från början så man vill gärna se vem som vinner allt!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag ska skärpa mig ;) Hade samma imorse när Elliot var piggelin och jag var sååå trött. Tyvärr är det ju bara att gå upp... Nu ska jag slappa ihop mig i soffan med glass och Idol.



Ha en fortsatt bra kväll =)

2009-09-23 @ 20:04:44
URL: http://griffelfot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0