Onsdag.

Idag har jag varit så trött, helt sjukt vad trött jag varit och Alvin var inte på sitt bästa humör. Skulle vara på mig hela tiden och gick jag 2 meter från honom så har han blivit jätte ledsen, sen har han inte sovit mer än 1 timme på hela dagen, så jag har inte kunnat sova när han sovit.

Vid 1840 somnade han i sin säng, så trött var han, så jag får väl se fram emot en tidig morgon imorgon.. Hoppas bara jag är piggare än idag och Alvin är på sitt härliga humör :-)
Är han på dåligt humör imorgon så struntar jag i undanplockandet medan han sover, för då tänker jag minsann sova med honom, annars orkar jag inte.

Skulle egentligen till Jenny idag, men jag orkade inte och hon hade huvudvärk, så det tajmade vi rätt bra ändå :-)

Imorgon blir det också en heldag hemma, men på fredag kör jag och Alvin till älmhult och går på ikea med Emelie och Tindra!

Kommentarer
Postat av: Elle

Samma fas som Vilmer då kanske?! Man får inte gå ur rummet och han sover så oroligt.. Lilla grisen min :P Hoppas det går över!!

2009-09-16 @ 21:35:51
URL: http://underbaringar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0