Lugn dag.

Idag hade jag verkligen ställt in mig på att få gå upp vid 0530 när Alvin vaknade för mat, men min älskade lilla unge somnade om och väckte mig vid 7 istället. Underbart!

Sen verkar han inte alls lika krävande nu som han var igår. Just nu är han nämligen på sitt rum och leker. Har dragit ut alla böckerna ur sin hylla och tittar i dem.

Böcker är något Alvin nog skulle uppskatta i födelsedagspresent och även lite leksaker. Gärna något som låter! Sen behövs ju alltid kläder, så presentkort på lindex, hm och polarn o pyret är också uppskattat :-) Allt är såklart uppskattat, men gärna inte några stora saker, då hade man behövt hus! haha

Nej nu ska jag busa! Men ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Carro

Tack =)



Skönt att dagen börjat bra, hoppas det fortsätter så =) Kanske också måste fundera på en önskelista åt Elliot så vi inte får för stora saker vi heller. Om ni ingen vill ge oss ett hus förstås =P

2009-09-17 @ 10:24:53
URL: http://griffelfot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0