Lördag

Igår rensade jag ut försmå kläder i Alvins garderob och Martin var inte hemma så Alvin var också och hjälpte till, dock inte med kläderna som tur var :-)
Tyckte det inte var alls länge sedan jag rensade där sist, men ändå fick jag en hel hög med kläder som var försmå.

Alvin "städade" sin hylla undertiden :-)


Garderoben blev bra iaf!


Efter lite städande och undanplockning blev Alvins rum fint igen, men sen var det bara att fortsätta med resten av lägenheten!

Så vår lördag tillbringade jag med att i princip bara städa, men skönt att få det rent och fint igen!
Kvällen spenderade jag och Martin i soffan med vars en cider, hemmagjord pizza och så kändisjungeln på tv, så mysigt! Känns verkligen som att de spelar in kändisdjungeln i en studio, även om de säger att de inte gör de. Nä de är säkert i Malaysia men, programmet  är helt okej program ändå tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad fint ni fått det i han rum =) Tufft men mysigt.



Det är inte länge sen jag rensade ut nästan en hel låda ur byrån med urväxna kläder och sommarkläder och visst är det skönt att få det gjort =)

2009-09-14 @ 08:17:06
URL: http://griffelfot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0