Älmhult Ikea

Idag har jag haft en helt underbar dag tillsammans med Alvin, Emelie och lilla Tindra. Körde till ikea imorse och gick där med emelie en stund, sen var ju båda barnen hungriga, så det blev en rätt lång paus i restaurangen där, vilket Alvin uppskattade, då han kunde krypa lite.


Efter båda ungarna ätit, så somnade de i sina vagnar och vi kunde äta i lugn och ro, det är sällan :-)



Efter Alvin och Tinra hade vaknat körde vi hem till Emelies mamma, som bor i Älmhult. Där fick vi fika och annat gott!


Alvin tyckte krukorna är markhöjd var väldigt intressanta och blev så arg när han inte fick stå där (det var hjul på krukorna).

Tindra med sin mormor

Jag och min lilla pojk

Zeppy (hunden( Tindra, Emelie, Alvin och jag hos Emelies mamma i älmhult.

Sen vi kom hem har ni inte gjort jätte mycket. Bara busat en massa. Imorgon kommer Martin hem, men först under dagen så ska vi köra till Alvins farmor i Hässleholm :-) Sen kör vi hem så att vi är hemma när Martin kommer hem. Äntligen kommer Martin hem, ska bli så mysigt. Längtar verkligen just nu.


Kommentarer
Postat av: Emelie

En väldigt lyckad dag :) Det måste vi göra om. Bra korten blev på oss med hehe :)

2009-09-24 @ 11:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0