Underbara helg.

Igår var Martin ledig och vi hade allmänt mysigt med kanelbullsbak och lite annat plock :-)

Idag skulle vi igentligen på kalas till Alvins kompis Moa som nyss fyllt 1 år, men Alvin har varit så gnällig och inte riktigt sig själv, är säkerligen tänderna som spökar.

Istället så kom Alvins faster med pojkvän, de behövde lite hjälp med en dator. Alvin var supermysig och har ju lärt sig pussas och gör de ofta nuförtiden. Gärna på munnen. Jag tycker själv inte att man ska tvinga sig på honom att pussa honom på munnen, utan att han själv får avgöra om han vill pussa på munnen när man säger får jag en puss och Malle pussade han gärna =)



Min älskade lilla busunge!




Men helmysig dag, trots lite gnäll från lillpojken, inte lätt med så många tänder som växer och knakar.


Sen Alvin somnat och Malle och Karwan åkt hem, så har jag och Martin hadt supermysigt, bara vi två, det behövs ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0