Torsdag

Igår var Alvin 11 månader. Tänk att vår älskade lilla bebis inte är någon bebis längre, utan en pojk som blir mer och mer själständig. Tiden går för förfort och ibland kan man verkligen sakna bebistiden, när han låg nöjt i famnen och bara tittade. Nu är det bus hela hans vakna tid som gäller och inte vill han ligga i famnen och mysa. Igår låg han faktiskt och åt välling i min famn, och det var väldigt mysigt måste jag säga.


Igår var han även väldigt duktig och åt köttbullar och makaroner tillsammans med mig. Innan har inget mer än burkmat varit bra nog till honom, förutom makaroner, men igår så gick de jättebra. Han åt inte sådär jättemycket, men klarade sig mer än väl tills nästa mål.

Lite med händerna:


Lite med skeden (även om det inte är mycket som lyckas pricka munnen):

Och så en nöjd Alvin:


Sen fick han lite satsumas efteråt, men den var nog lite sur, även om den nog var ganska god ändå.



De var gårdagens bilder :-)



Idag har jag och Alvin inte planerat så speciellt mycket faktiskt. Vi får se om vi kanske inte går ut sen sväng senare, men det beror lite på om det blåser, för då är det ju så kallt.

Imorgon ska vi till stan och träffa Sara, sen kommer Martin in med bussen och vi ska handla lite.

Nej nu ska jag se om jag inte hinner göra något innan gossen vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0