Snart födelsedag!

Snart är det födelsedag för både mig och Alvin.

På fredagen den 6:e november så fyller jag 21 år och Martin är ledig. Har inte riktigt bestämt vad vi ska göra, men jag är väldigt sugen på att åka till Väla i Helsingborg, men Martin tycker nog inte det är sådär superskoj, inte Alvin heller, men vi har mamma som barnvakt om vi vill hitta på något själva. Får se vad det blir. Blir kanske bara lite god mat på rosegarden och bowling, men som sagt vi får se!

Föresten så önskar jag mig bara pengar i både julklapp och födelsedagspresent! Hade nämligen tänkt förnya min garderob lite och även en del inredningsprylar till vardagsrummet, eftersom vi ska köpa lite nya möbler. Har nämligen tänkt fixa lite med mer färg på, kanske turkosa eller gröna kuddar :-) Vi får se.


Sen fyller Alvin 1 år lördagen den 14:de november, så då blir det kalas här hemma. Fullt hus helt enkelt, 17 vuxna och 2 barn (Alvin och hans kusin). Kul ska det bli. Tror säkert han tycker inslagspappret är roligare än sakerna som är i :-) Tiden går fort bara, för fort alltså! Tänk bara att så här såg jag ut för nästan exakt 1 år sedan :-)



Trött, tjock, osminkad och allmänt sliten :-)


Kommentarer
Postat av: brallan

tjock?!?! du är jätte vacker gravid! men sen är det ofta en själv som tycker att man är tjock och äcklig:D mins själv hur jag kände dem sista veckorna :) kram

2009-10-29 @ 08:56:02
URL: http://finest.se/brallan
Postat av: Emelie

Vilken fin mage du hade med lillen :) Tänk att alvin snart är ett år, känns inte som du har haft honom alls så länge. Tiden går så jäkla snabbt alltså. kram

2009-10-29 @ 19:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0