Me and i party...

Har haft fullt upp känns det som, så jag har inte hunnit skriva, sen har vi inget intrenet under vissa kvällar, för att vi ska umgås mer och fy så bra det är, faktiskt :-) Massa mys istället.

Idag är Alvin en aningens klängig om man säger så. Vet nog inte vad han vill och är väldigt frustrerad. Vill upp, men såfort han kommer upp i famnen så vill han ner igen och samma sak när han väl kommit ner. Just nu ligger han i sin säng, somnar nog snart tror jag.

I eftermiddag när Martin kommer hem så ska jag ta bilen och köra in till stan. Ska först ta hem mat till mamma och pappa från ko-san, äta där och sen vid 1830 är det me and i party hos Helena. Ska bli kul, men jag tror inte jag ska ha något till alvin eller till mig, men man vet ju aldrig.


Snart måste jag gå och plocka ur diskmaskinen och sen plocka fram vad jag ska ha på mig när jag ska iväg och måste även hinna packa några traderapaket som jag ska lägga på posten idag.

Ha det super!

Kommentarer
Postat av: Carro

Smart med intenetfria kvällar, kanske skulle behövas här med...



Jag hade inte heller tänkt köpa mer än nåt enstaka plagg när jag hade me&i här hemma den 8e. Det blev inte så =) Höstkollektionen är jättefin och jag beställde både till mig o sonen från höstens och sen hemliga plagg till man o son. Bilder finns i bloggen om du vill se.



Hoppas du får en trevlig kväll.

2009-10-20 @ 14:06:19
URL: http://griffelfot.blogg.se/
Postat av: Sara

Hehe, ja det är verklgien jätte mysigt när man har de tänt så på kvällen :) blir så härligt sken, men svårt att få de riktigt på bild. Jo tack, fint här:) sj också? puss

2009-10-20 @ 17:40:34
URL: http://baramitthjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0