Måndag..

Igår, måndag, var Martin ledig, så vi passade på att åka in till stan och fixa lite saker.
Först ut på biltema, Martin skulle såklart ha lite saker, sen ut på jysk, där blev det ny vaxduk och drag på lakan till vår säng.

När vi var klara ute på långebro var det först tänkt att vi skulle åka in till stan, men eftersom Alvin behövde få lite mat i sig, så körde vi hem till mamma o pappa i hammarslund, Alvin fick mat och sen somnade han gott i vagnen. Min gamla kompis cicci kom och skulle följa med oss till stan och Alvin stannade kvar hos sin mormor. Gick okring lite i stan och blev även mat på zekes, mycket gott :-) När vi kom från stan blev det lite fika hos mamma och bus med Alvin. Det var väldigt trevligt att träffa Cicci, var ju så otroligt länge sedan sist.
Förhoppningsvis kommer hon hit och hälsar på en dag under veckan och det ser jag framemot =)


Idag är det tisdag och vi har inget inplanerat vad jag vet än sålänge. Blir nog en promenad efter Alvin fått sin gröt, om det inte ösregnar eller så. Alvin fick för sig att det var morgon kl 6 idag, och trots mina försök att somna om honom gcik det inte, så nu kl 8 är han supertrött igen och ligger i sin säng. Inga bra rutiner de inte, men det är nästan omöjligt att få i honom något mat om  han är trött.


Jag ska passa på att äta frukost och bara ta det lite lugnt nu medans han sover, ingen ide att börja plocka undan och göra ljud ifrån sig, Alvin vaknar ganska lätt under dagarna nämligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0