Lördag!

Igår städade vi här hemma när Martin kommit hem, eller rättare sagt jag städade och Martin busade med Alvin. Så skönt att slippa städa och greja när det är helg! Sen kollade jag och Martin på idol, tycker det var helt rätt att Karolina åkte ut!

Jag fick sovmorgon imorse, vid 0630 gick Martin och Alvin upp och kom inte in och väckte mig förrän 0830, det var så skönt :-)
Idag har vi inte gjort så speciellt mycket mer än att sorterat och vikt lite tvätt. Martin är i knislinge just nu och Alvin somnar nog snart. Sen ikväll kommer kanske Alvins faster, farfar och Ingela.

Nu ska jag hänga upp tvätten i maskinen, sen ska jag kanske också passa på att lägga mig en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0