Helgen som gått...

I fredags precis innan Alvin skulle lägga sig, så ringer Alvins farfar och frågar om vi vill komma dit och äta lasange och ja det ville vi :-) Var supergott!

Alvin leker hemma hos sin farfar.


Sen igår åkte vi till stan, jag och Alvin gick först en sväng själva medans Martin var hos en kompis på söder, när Alvin skulle äta gick vi dit och sen lämnade jag kvar Alvin med killarna och jag gick en sväng på stan helt själv, mycket uppskattat faktiskt. Åkte hem till mamma o pappa och åt fläskifile på kvällen.

Hittade lite kläder till Alvin i strl 86:

258 kr, inte så farligt, eftersom byxorna och de två tröjorna var tag 3 betala för 2 :-) Ångrar mig supermycket att jag inte köpte ett par superfina jeans, lila i strl 86 också, de var av smal modell nämligen och det hade passat jättefint med de jeans och så den svarta tröjan på hans 1-års kalas.. Får hoppas byxorna finns kvar när jag är i stan nästa gång.

Kommentarer
Postat av: Martina

Klart man inte kan tacka nej till lasange =) Herregud är Alvin snart 1 år...

2009-10-05 @ 19:34:48
URL: http://skepparegatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0