Bus hos Moa

Igår när Martin kom hem från jobbet körde hela familjen till Jenny, Olof och Moa i Arkelstorp.
Massa bus blev det. Alvin tyckte det var väldigt kul med alla nya leksaker som Moa hade. Bollhavet kör han själv i hur lätt som helst. Mycket trevligt var det iaf och tack för fikan :-) Här är lite busbilder.



Alvin med Moas bobbycar



Moa i bollhavet


Alvin leker


Alvin kör Moas rosa bil




Busungarna Alvin och Moa.


_Alvin gillar hjul...


Han gillade Moas bollhav




Rätt stor skillnad längdmässigt..


Moa kör bil och vad Alvin gör vet jag inte.

Det var några bilder jag tog under eftermiddagen igår!



Nu är det läggdax, imorgon ska jag och Alvin tillsammans med mamma, pappa och min bror till Ikea. Ska bli väldigt kul och se hur vardagsrummet blir när de möblerna kommer på plats, tror allt ska finnas i älmhult, kollade hemisdan för en stund sedan...

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Carro

Så söta de är i sina Molotröjor, samma tryck i olika färg =) Elliot e med tokig i hjul och snurrar på det han kommer åt...



Hoppas ni hittar det ni söker på Ikea, ska bli kul o se hur det blir sen =)

2009-10-30 @ 08:00:43
URL: http://griffelfot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0