Bus :-)

Idag har det blivit en riktig städdag, så nu är här rent och fint igen. Sen har vi även planerat lite för Alvins 1-års kalas och ringt runt och bjudit folk. Tänkte jag ska lägga upp en önskelista här sen på vad Alvin behöver/önskar sig.


Alvin har ätit himla dåligt hela dagen, men ikväll åt han misann mycket mer gröt än han brukar, så det får man vara nöjd med :-)
Efter gröten tog jag av honom body, så att han satt i bara blöja, och så tog jag lite vatten på hans bricka till stolen och det tyckte han väl inte var sådär superkul, så jag hämtade lite fingerfärg istället och såhär blev resultatet.





Det gick inte riktigt att ta bort färgen från brickan till matstolen, men vad gör det? Alvin hade kul :-)

Efteråt fick det ju såklart bli ett bad, med massa badskum och det är lite spännande.



Så avslutades dagen! Alvin ligger i sin säng och sover. Martin och jag ska sätta oss i soffan och äta sarebis (stavning?), klyftpotatis med beanaisås. Mumsigt värre! Nu kallnar snart maten!

Kommentarer
Postat av: Carro

Så lite så. Vilka underbara bilder =) Ska nog också plocka fram fingerfärgen, det såg kul ut...

2009-10-04 @ 21:46:06
URL: http://griffelfot.blogg.se/
Postat av: Martina

Jag trodde först det var mat, jag har sååå svårt för allt kladd när Inez äter. Härligt att få leka med lite fingerfärg och att dessutom få bada efteråt med bubblor =)

2009-10-05 @ 19:33:34
URL: http://skepparegatan.blogg.se/
Postat av: Elle

Hahaha, förstår att han var tvungen att bada efteråt :D Vilket litet kladdtroll! Men 'skitiga barn är glada barn' sägs det ju, jag tror faktiskt det ligger lite i det;) Roligt är det iallafall :)

2009-10-08 @ 21:12:46
URL: http://underbaringar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0