Molokläder :-D

Underbara Torsdag!

Först och främst så var det utförsäljning av molokläder i danmark igår och snälla snälla Catta var så snäll och tog en beställning med kläder till Alvin. Hon sittade superfina :-) Tror det blir jättebra. Blev 600 kr för allt och då ingick lite pengar till henne för att hon varit så snäll och tagit beställning från mig. Så jag är verkligen supernöjd! Alvin ska få lite av kläderna i julklapp tänkte jag.


1 tröja, 1 par byxor, 2 linnen till sommaren och en heldress (den med bilar ute på kanten). Nu längtar jag bara tills kläderna kommer hit med posten! Hoppas det var okej att jag lånade bilden Catta. Tycker man får riktigt mycket kläder för de pengarna, bara heldressen kostar över 300 kr annars och linnena 200 kr st tror jag.



Idag har vi inte gjort så mycket. Alvin ligger just nu och sover. Tänkte kanske att vi går ut sen när han vaknat om det är fint väder och om han inte vaknar för sent.
Nu sitter jag bara här och tar det lugnt!


Imorgon fyller jag 21 år. Gud så gammal man börjar bli. Kändes väldigt konstigt att få ett kort på posten där det stod grattis på 21-års dagen! Hehe.
Men imorgon blir det en heldag i stan, först en sväng tillsammans med 'Jenny, Moa och så min lilla gosse, Alvin såklart. Martin ska göra lite ärenden på egen hand, han 'är ju ledig imorgon!
Min hosta vekar mycket mycket bättre idag, så troligen blir det rosegarden imorgon kväll. Mys med min älskling! Alvin får också mysa, men med sin mormor och morfar istället.


Fick föesten papper om svininfluensavaccinationen igår. Så på tisdag ska jag vaccineras är det tänkt. Hoppas man inte blir dålig bara, men man vet ju aldrig. Hade varit trisst om man fått feber av den, men iof så vet man att man inte smittar och att de förhoppningsvis går över fort isåfall :-)

Nu ska jag fortsätta sitta vid datorn och spana runt lite!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tänkte faktiskt på dig när vi körde där, men vi skulle till Tobbes pappa och äta så hade lite brottom. :)

2009-11-05 @ 17:45:49
URL: http://baramitthjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0