Måndag

Återigen är det måndag och min älskade sambo är iväg i Södertälje på jobb. Förhoppningsvis så kommer han hem under fredagen, man kan ju hoppas att han gör det :-) Sista veckan som vi vet om han han ska jobba i Södertälje, vilket känns enormt skönt. Visst jag och Alvin klarar oss ganska bra själv, men ändå den lilla tid man får för sig själv ibland är rätt skönt att ha, likså kunna städa i lugn och ro utan en son som klättrar på en :-)


Pappa och son myser imorse.



Idag bestämde vi iaf oss för att åka till stan. Var hos mamma ett tag under förmiddagen, sen åkte vi in till Moa och Jenny som redan var inne i stan. Gick en sväng, vi och Alvin skulle äta och sen vid 1230 somnade Alvin som en stock i vagnen. Efter lite springande i affärer så började Moa bli trött på oss och ville såklart inte sitta i vagnen mer, så vi hittade en liten "park" som hon kunde springa och busa på :-)
Alvin vaknade i lagom tid till att gå och leka med Ludwig.

Barnen busade och verkade ha skoj med alla Ludwigs leksaker och jag fick trevligt sällskap.
Tänkte att jag lägger upp en rad med bilder.








Den ursöta bilden avslutar vi med :-) Ser ni att de blundar? Så gulligt!

Nu ska jag minsann krypa ner i sängen och ringa Martin. Imorgon kommer mamma en stund, sen blir det nog att vi går ut en sväng också! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Carro

Skönt att det är sista veckan nu. Förstår dig helt för jag skulle nog bli galen om jag var själv hela veckorna...



Fina bilder på busiga charmtroll =)

2009-12-01 @ 08:24:02
URL: http://griffelfot.blogg.se/
Postat av: Emelie

va gulliga när dom pussas <3 blir kanske riktiga kärlekspar dom 2 ;)

2009-12-01 @ 16:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0