Fullt upp :-)

Martins syster och hennes dotter är nere från Luleå, så det är fullt upp, men himla kul att träffa lilla Alexandra!

I måndags när Martin slutat jobba så körde vi till knsilinge, Ingela och Bo skulle bjuda på mat och så skulle vi lämna sakerna som Maria skulle låna till Alexandra! Supergod mat som vanligt. Var iaf jätte trevligt att träffa Maria och Alexandra! Sån skillnad i storlek på dem, trots att det inte skiljer mer än 7 månader eller något sånt.


Kusinerna tillsammans med Gammelfarmor/mormor.

I tisdags var Martin på jobbet och Alexandra och Maria var här hos oss hela förmiddagen, fram tills Martin kom hem. Sen åkte vi till knislinge, eftersom jag skulle vaccinera mig mot svininfluensan. Det gick superbra, inga problem alls.

I onsdags var det lunch hos Hertha. Jag hade ganska ont i armen om jag säger så, men alla var så hjälpsamma :-)

Idag är det torsdag och såfort Alvin vaknat ska vi köra till knislinge och hälsa på och äta lite. Sen är det Martins tur för att ta sprutan och på måndag åker han till södertälje igen. Det kommer bli tomt, först fullt upp hela denna veckan och nästa vecka är man själv hemma med Alvin och har inget alls planerat, men hoppas kunna busa med Moa en dag, kanske på andys :-)


Martin med lilla Alexandra


På lördag blir min älskade son 1 år. Tänk 1 år som mamma, det känns verkligen inte som att man varit mamma så länge. Det är himla skönt att Alvin slipper börja på förskola redan! Men iaf så blir det kalas på Alvins födelsedag och om Alvin sover lika länge som han gjort denna veckan så vett i sjutton hur vi ska hinna bli klara tills gästerna kommer kl 10. Alvin har sovit till mellan kl 8,30-9,20 sedan i måndags utan ett ljud sedan han lagt sig vid 1930 tiden. Underbara lilla pojke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0