Andys

Igår var det torsdag och vi hade bestämt med Jenny och Moa.
Gick först en liten sväng i stan, eftersom Moa sov, sen gick vi vidare till Andys lekland.

Alvin uppskattade verkligen det denna gången, tror vi ska gå dit snart igen faktiskt. Kanske ska ta med oss Martin en dag i veckan som kommer? :-)
Alvin gillade skarpt att åka rutchkanan och klättra på alla möjliga saker.







När barnen var färdiglekta på andys gick vi in till stan, så att jag och jenny fick i oss lite mat. Barnen sov, men Alvin vaknade när vi var nästan färdiga.


Alvin är glad när Jenny busar med honom :-)

Efter stan åkte jag och Alvin hem till mamma o pappa, som förövrigt inte var hemma. Alvin fick lite mellanmål och så väntade vi där tills min bror och mamma kom hem. Precis när mamma kommit innan för dörren så går strömmen, strömmen gick i nästan hela kristianstad tydligen. Den kom snabbt tillbaka, så jag lät Alvin vara kvar hos sin mormor medan jag och Macke åkte till Maxi för att handla.

Där var det total kaos. Kassor fungerade inte, så det blev riktigt långa köer. Men sen fick de väl igår kassorna igen, och då var det låång kö på alla öppna kassor vill jag lova.
Jag körde och hämtade Alvin, sen åkte vi hemåt igen. Alvin somnade såklart i bilen hem, men somnade gott i sin säng vid den vanliga tiden ändå!


Idag har vi helt underbart väder och just nu sover Alvin, sen ska vi nog köra till knislinge, går en runda och posta paket tror jag. Sen måste jag höra med Martin om vi inte kan köra till hässleholm på söndag, skulle gärna vilja hämta den andra vagnen som är där... Likaså resesängen!

Nej nu ska jag plocka lite innan han vaknar!

Kommentarer
Postat av: Petra

Vad kul det ser ut på Andy´s. :) Vi har aldrig varit där med Albin men måste ju absolut åka dit en dag.

2009-11-20 @ 15:15:03
URL: http://albinochjag.blogspot.com
Postat av: Anonym

Lilla bus Alvin :) fast där inga hjul han kunde snurra på?! hihih. hoppas ni får en mysig helg!! puss vännen

2009-11-20 @ 16:42:48
URL: http://sisselina.blogg.se/
Postat av: martina

Andys ser ju roligt ut, får dra med Inez dit till våren när hon är lite större! Coola kläder sötingen har... och grattis till 1 års dagen KRAM

2009-11-23 @ 10:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0