Söndag!

Idag är det redan söndag och Martin har varit hemma en hel vecka, känns inte alls så eftersom han varit i garaget en el del och fixat med högtalarna (som han förövrigt har hållt på att bygga i 2,5 år haha).

Bestämde oss för att hitta på något idag när det var så fint väder och funderade först på Skånes djurpark, men kom fram till att det fick bli en annan helg när det är lite mer planerat. Istället packade vi sakerna och körde till Sölvesborg. Mamma o pappa var nämligen där i stugan. Satt ute i det sköna vädret och sen så fixade pappa o Martin stengäret, blev jättefint!


Imorgon är det måndag och vanlig vecka igen... Ska till csk och träffa läkaren där och se vad de har att säga om utslaget på Alvin, de är ju inte alls så farliga nu, men de finns ju kvar, hade varit typiskt om de skulle hunnit förvinna, men de är kvar. Inget i ansiktet, men ser ut som en prickig korv på kroppen... Hoppas nu vi får veta vad det är, men jag tror inte det är jölken iaf!

Får se om jag stannar kvar i stan när Martin åker till jobbet, men isåfal måste jag vänta till typ 1545 innan jag kan ta bussen, om jag ska kunna bli hämtad av Martin i Knislinge vill säga, men vi får se hur jag gör! Frukost hos mamma med frallor blir det iaf!

Kommentarer
Postat av: Carro

Skönt att ni är nöjda med stolen, tror vi med kommer bli det.



Tack för rösten även om den känns liiite partisk =)

2009-05-11 @ 18:34:26
URL: http://griffelfot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0