Lat...

Jag känner mig fruktansvärt lat, eller seg rättare sagt.
Skulle egentligen behöva städa, nu när Alvin sover, men istället sitter jag här.

Har iaf lukat rabatten på framsidan medan Alvin sov i förmiddags. Sen plockat in i diskmaskinen och startat den, något annat har jag inte gjort på hela dagen... De dagar man känner såhär går jättesakta.

Idag har Alvin fått potatis/majspure och han fullkomligt älskar sin mat! Innan när han åt puttade han ut en hel del med tungan, men inte nu längre. Kanske bra att han fick en paus från maten?
Han är så ivrig med att få mer mat och blir tokig när han inte får mer. Vill inte ge honom så mycket nu heller, då chockar man väl magen på honom...


Imorgon blir det en tur till Kristianstad, ska bli skoj, var ett tag sedan nu. Hoppas det är fint väder så att det blir tivoliparken, men skulle tydligen regna. Jag vill inte till barbacka, fullkomligt hatar den hissen där!
Efter fikan måste jag inom stan och fixa present till Martins pappa som fyller år på fredag!

Imorgon bli föresten Alvin 6 månader och jag och Martin ar varit tillsammans i 4 år och förlovade i 1 år :-) Allting på samma dag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis till allt i förskott.. :) Och tack!

2009-05-13 @ 16:48:11
URL: http://familjenlilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0