Lalandia Billund

Vi ar bestämt vart vår semester går!
Vi ska nämligen till det nya lalandia i billund mellan den 14-16 Juli!
Ska även passa på att gå på legoland!

Ska dit tillsammans med mina gamla grannar och sen barnens mormor och morfar från Italien! Sen så mamma, pappa och min bror också! Ska bli jätte kul. Fanns bara 8 personers stugor kvar, så det fick bli en sån, med bubbelbadkar och bastu :-D Hade först tänkt ta en 4 personer stuga och att min bror sov i deras 8 personers stuga, men detta går också bra, även om det blir några 100-lappar dyrare!

Kommentarer
Postat av: brallan

åååh det verkar jätte mysigt!! vi ska också iväg en tripp i sommar. vet dock inte ännu vart. stockholm viskas det något om från mammas sida men jag vill till värmen :P

2009-05-25 @ 14:06:19
URL: http://mitt-liv-som-ung-mamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0