Födelsedagskalas!

Igårkväll bar det av till Knislinge för att fira Alvins farfar som fyllde år. Mycket trevligt och supergod mat, helt proppmätt var man ju efteråt. Kan inte skriva sådär jätte mycket mer om kvällen, eftersom den spenderades vid bordet med massa prat och mat. Alvin var supersnäll och charmade alla, dock kräkte han som jag vet inte vad, så helt jag och hela Alvin var full med kräk. Tur att vi hade extrakläder med till Alvin, jag fick stå ut med att ha lite kräk på mig haha. Småbarnsförälder eller? :-)


Idag blir det förmodligen att vi åker till Alvins farmor och hennes sambo. Alvins farmor fyller snart år och skulle inte ha något födelsedagskalas, så enligt Martin blir det grillning, måste bara ringa och säga att vi kommer också. Så får vi hoppas att det går bra med katterna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kikade runt på din blogg, du verka vara en trevlig tjej och fin familj.

Är du mammaledig?

HA EN JÄTTE BRA SÖNDAG

Kramar Madde

2009-05-17 @ 14:34:51
URL: http://mommy.webblogg.se/mathildasliv
Postat av: Anonym

Mysigt med en sådan liten gosse:) Man saknar den tiden men samtidigt är man ju glad det går framåt;) Hur länge är du föräldraledig? Mår gossen er bra och så? kram

2009-05-17 @ 18:46:14
URL: http://mommy.webblogg.se/Mathildasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0