Duktiga :-)

Både jag och Alvin är rätt duktiga tycker jag.

Frukostgröten gick toppen, knappt utan gnäll, bara max 1 msk kvar när han började gnälla, så han fick lite fruktpure och sen var det bra med det. Till lunch fick han nudlar med grönsaker och skinka, 6 månaders burk från hipp och det gick också bra. Åt inte jätte mycket, kanske 1/3 dels burk. Man åt gjorde han och verkade tycka det var gott. Började gnälla och sen var det bra med det! Får se hur det går när man inte försöker "truga" i honom. Känner liksom att det inte är helt rätt. Än så länge verkar det funka rätt bra.


Sen jag då! Har ju bestämt mig för att komma i lite bättre form tills vi ska till lalandia annars vet i skjutton hur jag ska våga visa mig i bikini. Så från i måndags har jag kört en stund på crosstrainern varje dag och det tänker jag fortsätta med! Promenader de dagar det är fint väder! Sen ska jag bara lyckas låta bli sötsaker också, men det är svårt, riktigt svårt ibland, tur att man har en sambo som hjälper till att "klaga" om jag äter massa skit :-)

Kommentarer
Postat av: Elle

Roligt att det verkade funka med hipp 6månburkar :)Vilmer är likadan nu ska INTE äta och INTE sova;)



Duktigt att ta tag i figuren igen! Jag skulle behöva..men hittar olika undanflykter mest hela tiden tycker jag:/

2009-06-02 @ 14:58:12
URL: http://underbaringar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0