Alvin 6 månader!

Helt sjukt vad tiden går. Idag kl 10,11 blir Alvin 6 månader. Grattis min älskade lilla pojk!

Tider går för fort! Det är ju knappt så att man kommer ihåg när Alvin var riktigt liten. Tänk fall Alvin skulle börjat på förskola vid 1 års ålder, då hade de varit 6 månader till, vilket hade känt hemskt. Som tur är har jag möjligheten att vara hemma tills augusti 2010, eller om Martin tar sommaren där, inte riktigt bestämt, beror på hur jag har det med jobb och så också.

För 6 månader sedan:
 
Alvin nu på morgonen:



Sen är det också min och Martins 4 års dag och 1 år sedan vi förlovade oss! Älskar dig!!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Grattis stora killen!! Ock ett stort grattis till dig och Martin =)

2009-05-14 @ 08:06:57
URL: http://griffelfot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0