Ullared

Igår vr jag Jenny, Moa och min mamma på gekås i Ullared.
Var tänkt att vi skulle köra härifrån kl 06, men Jenny och Moa var lite försenade, så vi körde vid 06,30, vid lite efter 0830 var vi framme, stannade inte på vägen, eftersom Moa sov, men åt vars en macka i bilen och så fick Moa också mat innan vi gick in.

Tog en väldig tid, men mycket fint blev det. Hade hela kundvagnen full, så vi gick ut och la allas saker i bilen, då var den nästan full. Gick in en sväng till och när allt var inne i bilen, så fick det verkligen inte plats 1 endast liten påse.

Handlade den hel del. Blev massa linnen till mig, skärp och någon tjocktröja. Till Alvin blev det några bodys, byxor, strumpor och en regnoverall. alvin fick också en del leksaker, en potta,nappar och lite annat smått och gott.
Martin fick 24 par strumpor, kallingar och tröjor.

Sen blev det en massa ramar, kökstillbehör, brukar, toalettartikar och så.
Hela kalaset gick på några tusen, men trodde faktiskt att det skulle bli mer.

Tänkte jag skulle ta lite bilder på sakerna sen när allt är tvättat och jag har tid :-)

Kommentarer
Postat av: Petra

OJ då kom ni hem med en hel del. :) Fanns det mycket till de små??

2009-03-10 @ 17:14:21
URL: http://albinochjag.blogspot.com
Postat av: Elle

Kul med Ullaredshopping! Bor ni nära?

Jag har inte vart där på typ 15år men så bor vi en bit bort också...

2009-03-11 @ 15:04:03
URL: http://underbaringar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0