Städning pågår!

Här såg rent ut sagt förjäkligt ut. Damm i alla hörnor, så det behövdes verkligen städas.
I förgår tog jag sovrummet och igår fixade jag med blommorna utomhus.
Så idag var det hög tid för städning, som tar 100 år när Alvin inte vill sammarbeta.
Tänkte att det är lika bra att ta en rejäl vårstädning, så att fönster och sånt också blir rent!

I förmiddags var Alvin jätte snäll, låg i sitt babygym lite sov en stund sen satt han i matstolen och tittade på vad jag gjorde, men sen ville han inte alls att jag skulle städa länge, så det blev att mysa med min lilla plutt :-)

Men hela vardagsrummet är klart, har även hunnit rensat ut i hyllan och satt in räkningar och så i pärmar och dammtorkat hyllan, vilket var väldigt nödvändigt!
Just nu sover Alvin å jag håller på med köket, men tänkte att jag bara skulle skriva här en snabbis.

Nej nu ska jag fortsätta och se hur mycket jag hinner innan Alvin vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0