Kristianstad..

Idag blev det för mig att åka till Kristianstad.
Först handlade jag, så att jag hade de gjort. Sen körde jag hem till mamma och pappa en stund innan jag gick in till grannen Sara. Sen blev det att vi åkte till stallet, Sara red och jag hjälpte till. Har ju inte varit i stallet på säkert 3 år, inte sedan jag slutade rida. Kan ju säga att jag blev lite sugen igen faktiskt.

Sen duschade jag hemma hos mamma och pappa, åkte till babyproffsen och köpte ny stol till Alvin, blev en britax hi-way.
Såg även att de hade andra bra priser eftersom de hade 20-års jubileum.
Åkte igen till mamma och pappa, där vi åt mat tillsammans med Sara hennes syster och mamma.

Tog med Sara och körde till Biltema, yggmax och så babyproffsen igen. Där fick vi en resesäng av mina föräldrar och så köpte jag en svart tilldyna till urban junglen.

Nu är jag hemma för ett tag sedan och hämtade Martins syster och hennes kille, så de ska va här och äta ikväll. Har tänt grillen, ska bli så gott.

Förkylningarna är det sådär med. Jag har ont i halsen och känner mig lite seg och Alvin har kvar sin hosta. Ringde sjukvårdsrådgivningen innan, men de tyckte bara vi skulle försöka ge han ersättning lite oftare och åka in ifall han får det jobbigt när han ligger ner eller om han får feber.
Sen ska vi ringa till BVC på måndag och få en tid för en extra vägning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0