Hosta...

Igår när Alvin vaknade så började han hosta och det fortsatte under dagen igår. Rätt mycket slem hör man att han har i luftvägarna, men han klarar det så bra själv. Åt lite mindre än han brukade, men annars nästan som vanligt.

Under dagen igår var vi mest inne, Alvin skulle vara på mig hela tiden, annars blev han helt förtvivlad, så det märktes på honom att han inte var som han brukar. Låg i babygymmet ett tag, men då skulle jag sitta bredvid. Vi gick ute en runda, sen satte jag mig på baksidan på trappan och läste medan Alvin sov färdigt, riktigt skönt.

Natten inatt sov han ganska bra faktiskt, vaknade nog bara 2 gånger av att han hostade.
Han vaknade redan 0610 när Martin var på väg upp och sa att de snöade. Så vi gick upp allihopa, var förvånansvärt pigg faktiskt. Sen vid 07 när Alvin ätit och så la vi oss och sov till 0810, skönt!

Alvin kraxar som en liten kråka idag och hade 37,7 innan idag.
Han har precis ätit och ligger nu och sover så skönt i vår säng.


Så såg min lilla sjukling ut igår.

En riktig gladis.

Kommentarer
Postat av: Elle

Det är samam här... Vilmer är jätterosslig men har fått medicin nu iallafall. Hoppas han ska må bättre inom kort.

Vilmer har lika body som Alvin, den är fin den!!

2009-03-25 @ 15:02:47
URL: http://underbaringar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0