Fredag...

Äntligen Fredag! Egentligen skulle Jenny och Moa kommit hit idag ju, men vi bestämde oss för att ta det nästa vecka istället, behöver ju inte smitta ner fler än nödvändigt. Mamma kommer hit en runda istället, man blir ju inte lite rastlös när man är hemma en hel vecka.

Alvins hosta har vaken blivit bättre eller sämre men han pipper lite i andningen, men verkar inte alls ha problem med det annars. Han äter ca 100 ml var 4:de timme, men brukar äta mellan 140-200 ml i vanliga fall. Ska se om jag får i honom mat var 3:dje timme idag istället.


Just nu ligger han och ove i vagnen.

Jag har också börjat få ont i halsen så vi får se hur detta slutar. Skulle inte förvåna mig om jag ligger sjuk imorgon eller ikväll. Det hoppas jag inte, för imorgon ska jag till stan och hjälpa mina gamla granne när hon rider och sen måste jag verkligen handla. Får se men om Alvin hostar lika mycket imorgon så kanske Martin stannar hemma med honom och jag åker.
Hoppas verkligen hans hosta släpper snart, man vet ju själv hur jobbigt det är att hosta hela tiden.


Såg föresten den dokumentären och josef frizl, fy vilken hemk jäkla gubbe. Hur lyckas man hålla sin dotter instäng i en källare i 24 år? Sen kan man ju fråga sig om hans fru verkligen inte förstog något på så långt tid....

Kommentarer
Postat av: ada

jasså ni planerar redan fler barn, tror ni verkligen att ni klarar av det????

2009-03-27 @ 15:50:48
Postat av: Elle

Jag är SÅ trött på alla jäkla sjukdommar nu!! Hoppas ni kryar på er. Supersöt dräkt (body?) :)

2009-03-28 @ 09:40:37
URL: http://underbaringar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0