Dagens fixande.

Vädret är himla skönt ute idag tycker jag, trots att det blåser. + 6,5 grader.
Alvin fick sova sin första lur ute i vagnen. Satt själv på trappan på baksidan tills han somnat, rikgit härligt vårväder. Nu är det dock inte lika soligt som för 1 timme sedan.



Jag skulle också vilja sover ute, nerbäddad i en vagn.

Igår blev det en himla massa tvättade, men har ändå någon maskin kvar, så jag kanske skulle ta och lägga in de i maskinen. Sen har jag en mass tvätt att vika, det tråkigaste som finns.
Ska även se om Alvin är på så bra humör att han låter mig städa lite!

Nej nu ska jag sätta fart!
Ska försöka skriva ett inlägg om dopet med sen, får se när det blir bara.

---------------------
Blev ingen städande idag. Gick ut och fixade en av rbatterna där ut istället och det blev toppen bra. Klippte lite grenar och så på en av bruskarna vi har. Var nog tur att jag gjorde det nu, för nya skott hade redan börjt komma upp.
Alvin sov i vagnen hela tiden och sover fortfarande. Tog in vagnen för nu på slutet började de blåsa rätt bra faktsikt.

Kommentarer
Postat av: Petra

Så mysigt han har det där i vagnen. :)

2009-03-04 @ 13:40:49
URL: http://albinochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0